פפטידים

רוב המתעניינים בקוסמטיקה מכירים בדרך כלל את המונח "פפטיד". יחד עם זאת, מעט מאוד אנשים באמת יודעים איך מרכיב הקסם הזה עובד.

בתיאוריה, סימני הזדקנות נגרמים כתוצאה מתפקוד לקוי או מחסור של חלבון אחד או יותר. אז מה אם היינו מסוגלים לחקות את החלבונים האלה כדי לשחזר את תפקודי העור? ובכן, זה בדיוק מה שפפטידים עושים! למעשה, פפטידים הם חומצות אמינו (חתיכות חלבון) שהעור משתמש בהן ביעילות כאילו הוא קיבל את החלבון עצמו. שימו לב שיש סוגים שונים של פפטידים כמו שיש חלבונים.

תפקידו כאנטי-אייג'ינג: על ידי הצגת עצמו כחלבון החסר, פפטידים מספקים את אפקט האנטי-אייג'ינג שהיית מצפה לו. אבל למה בעצם זה יתרון כל כך גדול להשתמש בתכשיר טיפוח עור המכיל פפטידים? פשוט בגלל שהחלבון עצמו גדול מכדי לחדור לעור ולכן לעולם לא יכול היה לתפקד כמו פפטיד, שמתאים בצורה מושלמת לצרכי העור.

מוצרי טיפוח המכילים פפטידים : בליראק, פפטיד האנטי אייג'ינג השלם ביותר שאנו משתמשים בו נקרא Hexapeptide-FX. הפפטיד המסוים הזה מחליף את חלבון Foxo, החיוני לחידוש תאי גזע. התוצאה? מניעה ותיקון של סימני הזדקנות רבים בזכות אפקט אנטי אייג'ינג כולל. ניתן למצוא Hexapeptide-FX בכל מוצרי סדרת הפרימיום שלנו.

מרכיב משלים : קרם לחות עם רכיב פעיל כגון חומצה היאלורונית, שהיא מרכיב מפתח במוצרי הטיפוח של ליראק, מסייע בחיזוק ההשפעות של פפטידים רבים.

חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית יכולה למעשה להיות אחד משני דברים - מרכיב טבעי מתוך העור או מרכיב קוסמטי. למעשה, העור עצמו מייצר כמות טובה של חומצה היאלורונית. הפרודוקטיביות הזו, לעומת זאת, פוחתת עם השנים. כל 10 שנים, אנו נייצר 6% פחות חומצה היאלורונית, וזה באמת מצטבר עם הזמן.

הודות למוניטין הותיק שלה, חומצה היאלורונית היא רכיב שנוצר מחדש על ידי חברות קוסמטיקה כדי להגביר את הלחות ובכך מספקת טיפול אנטי אייג'ינג לעור. מרכיב זה, דומה להפליא לזה שאנו מייצרים באופן טבעי, נספג בקלות ומוטמע על ידי כל סוגי העור.

תפקידה כאנטי אייג'ינג: לחומצה היאלורונית יש את היכולת לשמור פי 1000 ממשקלה במים. מנש כמו ספוג אמיתי, היא שומרת על לחות העור, בנוסף להפחתת מראה הקמטים והקמטוטים או מניעתם לחלוטין.

מוצרי טיפוח המכילים חומצה היאלורונית: חומצה היאלורונית נמצאת בלב הנוסחאות של ליראק פריז. מעבדות ליראק פריז לקחו את הדברים צעד אחד קדימה, ואפילו גיבשו את תרכיז Hyalu-3 - מרכיב המספק לעור חומצה היאלורונית ובמקביל מגרה אותו לייצר חומצה היאלורונית בעצמו.

מרכיב משלים: לחות היא המפתח לעור בריא. מכיוון שחומצה היאלורונית מקדמת לחות, השימוש בה גם מחזק את היעילות של מרכיבי האנטי אייג'ינג האחרים בהם משתמשים בו זמנית.

רטינול

רטינול הוא נגזרת של ויטמין A, המוכר כמסייע להבטחת תפקוד תקין של העור. זהו הסוד לעור אחיד עם מעט קמטים, חידוש תאים טוב ותפקוד תקין של המלנוציטים, לעור זוהר ונקי מכתמים כהים.

תפקיד אנטי אייג'ינג: רטינול, מרכיב קוסמטי פופולרי, עונה על מגוון צרכי טיפוח העור. עם זאת, למרות שלמרכיב המסוים הזה יש הרבה איכויות נהדרות, הוא לפעמים גורם לתופעות לוואי , לא מומלץ לזמן הריון ולמערכת חיסונית חלשה,  גורם לאדמומיות ואי נוחות.

על מנת להבטיח שתהנו מיתרונות הרטינול ללא כל בעיה, ליראק פריז משתמשת בבקוצ'יול, מרכיב על בסיס צמחי ב-100% שנספג בצורה מושלמת, אפילו על ידי העור הרגיש ביותר. בקוצ'יול מפגין ביצועים טובים יותר מרטינול במקרים מסוימים, ויש לו את מה שנדרש כדי לצבור מוניטין אדיר בעולם טיפוח העור.

מוצרי טיפוח המכילים בקוצ'יול: בקוצ'יול הוא המרכיב המככב בג'ל הטיפולי מסדרת סבולוג'י לאקנה ולעור עם פגמים וכן בסדרת סיקה פילר מהטפלת במיוחד בקמטים.

מרכיב משלים: ניתן לשלב בקוצ'יול כמעט עם כל דבר ואינו גורם לרגישות לשמש כמו רטינול, שיש להשתמש בו עם קצת יותר עירנות. עם רטינול, חשוב להימנע מכל סוג של חומצה כמו גם ויטמין C ולהקפיד על מריחת קרם הגנה SPF.

ויטמין C

מכל הוויטמינים שגוף האדם צריך כדי לתפקד כראוי, ויטמין C הוא ללא ספק הויטמין הכי חשוב. מנה יומית של ויטמין C היא חיונית עם זאת, האתגר טמון בעובדה שהגוף אינו יכול "לאגור" ויטמין C ולהשתמש בו למחרת. לכן, יש לחדש מלאי ויטמין C כל יום.

תפקיד אנטי אייג'ינג: ויטמין C ממלא מספר תפקידים שונים בעור. הוא מגן על תפקוד מחסום העור על ידי הפיכתו לחזק יותר. הוא גם משפר את ייצור הקולגן ומסייע לגוון העור, ובכך מגביל את הופעת הקמטים. וכמובן, בואו לא נשכח את העובדה שהוא משפר את חידוש התאים ופשוט עושה את העור זוהר יותר!

מוצרים המכילים ויטמין C: תרכיז מזוליפט C15 של ליראק מכיל ריכוז גבוה של ויטמין C - מינון אופטימלי של 15%, שהוא במקרה אחד מהגבוהים שיש בשוק.  

מרכיב משלים: מחסור בוויטמין C מוביל במהירות לעור עמום ומאיץ את ההזדקנות. בתקופות של עייפות ותשישות, זהו הוויטמין החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון. עם זאת, לאחר שהעור התאושש (בין 20 ל 30 יום), רכיבים אחרים יכולים להשתלט כדי לעזור לשמור על התוצאות. בגלל יכולתו לעזור לתאים לעבד חמצן כראוי, מגנזיום הוא מרכיב משלים אידיאלי. ניתן למצוא אותו בסדרת המוצרים הידרג'ניסט וכן בקרם לחות מזוליפט.

נוגדי חמצון

נוגדי חמצון עוזרים למנוע או להאט חמצון על ידי נטרול רדיקלים חופשיים. זוהי תופעה שיש להתייחס אליה ברצינות בעת טיפול בעור, בין אם המטרה היא מניעה או תיקון סימני הזדקנות. אלמנטים מסוימים כגון קרני UV ודלקות בעור מאיצים את החמצון, במידה מסוימת כמו שמים יגרמו למתכת להחליד מהר יותר. לחמצון אכן יש השפעה אקספוננציאלית, כלומר ככל שיש יותר חמצון, כך נוצר עוד.

תפקיד אנטי אייג'ינג: חמצון היא תופעה הפוגעת לצמיתות בתאים בדיוק כפי שחלודה פוגעת במתכת. חשבו על סימני ההזדקנות שהכי מדאיגים אתכם -  אלה יחמירו עם נוכחות החמצון - ולכן, תפקידם של נוגדי החמצון הוא לעצור את החמצון.

מכיוון שחמצון משפיע על כל תפקודי התא, נוגדי חמצון יכולים אפוא להפחית את כלל סימני ההזדקנות. עם זאת, נוגדי חמצון מספקים את התוצאות המרשימות ביותר כאשר משתמשים בהם למניעה עוד לפני הופעת סימנים ראשונים.

מוצרי טיפוח המכילים נוגדי חמצון: רוב מוצרי ליראק פריז מכילים נוגדי חמצון. עם זאת, נוגדי החמצון החזקים ביותר נמצאים בתמציות טוליפ שחור, סחלב ופרג - ונמצאים כמרכיבים בסדרת הפרימיום. מקורות צמחיים טבעיים אלה מספקים את היתרונות הגדולים ביותר.

לסיכום, ידע הוא כוח, וכאשר יש מודעות לרכיבים חשובים המצאים בתכשירים, קל יותר לבחור אילו רכיבים לשלב בשגרת טיפוח יומיומית.