בשנים האחרונות, עם הגנה הגלובלית לחזרה ושמירה על הטבע, גם עולם הקוסמטיקה היה עד לשינוי מדהים של עולמות תוכן שונים לכיוון קיימות.  מותגי דרמו קוסמטיקה, הידועים בפתרונות הטיפוח הפעילים שלהן, ההקפדה על מוצרים בעלי תוקף מדעי ומסלול מחקרי בפיתוחם עשו קפיצת מדרגה ענקית בייחוד בשנתיים האחרונות למעבר לכיוון טבעי יותר. 

באילו תחומים מאמצים המותגים את הגישה הטבעית ואיך זה בא לידי ביטוי על המדף ומול הצרכן הסופי הלכה למעשה?

 כוחו של הטבע:

שימוש ברכיבים מן הטבע היה מאז ומתמיד שאיפה ודרך פיתוח מוצרים חדשים בקרב רבים ממותגי הדרמות קוסמטיקה.

מותגים המשתמשים בביו מימטיקה פרצו דרך עם יצירתיות ודרכי הטבע לריפוי תאים כבר לפני שנים ספורות.

תמציות בוטניות טבעיות, נוגדי חמצון חזקים ושמנים אתריים אורגניים משולבים תדיר בפורמולות המוצרים כדי לספק יתרונות יוצאי דופן לעור, לצורך הגנה חידוש לחיזוק מרקם העור.  מרכיבים אלה שנבחרו בקפידה פועלים בהרמוניה כדי לטפח, להגן ולהחיות את העור, וכתוצאה מכך מתאפשר מרקם עור זוהר ובריא.

"מטבענים" את המוצרים האהובים

רווחת בעלי חיים היא שיקול מכריע עבור יותר ויותר צרכנים מודעים, ועם זאת, ישנה דרישה הולכת וגוברת מצד הלקוחות לשמור על אפקטיביות מוצרי הדרמות קוסמטיקה, אך בשילוב רכיבים טבעיים וצמחיין ופחות ופחות כימיקלים ומרכיבים מן החי.

מותגי דרמו קוסמטיקה נבחרים נותנים מענה מדויק בדיוק לאלו, ולאחר שנים של מחקר ופיתוח מגיעות סדרות חדשות למדפים הכוללות הן מוצרים טבעוניים ואפקטיביים לפחות באותה המידה והן אריזות אקולוגיות ניתנות למילוי חוזר, למחזור ולהתכלות שאינה פוגעת בסביבה. 

 היעילות והאפקטיביות נשארות ללא שינוי:

 במרדף אחר קיימות, מותגי קוסמטיקה דרמו מבינים שאסור להתפשר על היעילות והאפקטיביות של המוצרים שלהם.  מחקר מקיף, פיתוח ובדיקות קפדניות נערכים כדי להבטיח שכל מוצר מספק תוצאות יוצאות דופן מבלי לוותר על האיכות.  טכנולוגיות מתקדמות, יחד עם שימוש חדשני במרכיבים טבעיים, מאפשרים למותגים אלו ליצור שילוב הרמוני של מדע וטבע, ומספקים ללקוחות מוצרי דרמוקוסמטיקה יעילים ואפקטיביים ביותר.

אחד המותגים העומדים בחזית מגמת החזרה לטבע הוא ליראק פריז. כלל מוצרי הסדרות החדשות של המותג  הינם טבעוניים ו99% מהרכיבים הינם ממקור טבעי לחלוטין. ברברה למפל, בעלת המותג בישראל עומדת על כך שאין המדובר רק הטרנד אישי, אלא מבחינתה הגשמה אישית של ערכי הליבה לאורך היא חיה: "אין סיבה שיופי יבוא על חשבון הסביבה או על חשבון חברינו הולכים על 4. פרקטיות, אפקטיביות המוצר וחשיבה אקולוגיות הולכים ביחד ללא קונפליקט וליראק היא ההוכחה האמיתית לכך."